Disseny interior i execució de la nova botiga de Fussimanya dins el restaurant de Fussimanya i interiorisme de la zona de barra pel servei. Aquesta reforma ha constat de dues parts. L’adequació d’un espai del restaurant per a la nova botiga, integrant tots els elements necessaris per a la venda de producte, afegint una entrada independent. S’ha mantingut la mateixa línia de disseny que a les altres botigues de la marca. D’altra banda s’ha adequat l’entrada al restaurant, fent un canvi de paviment i del moble de rececpció així com una nova barra pel servei des d’on es preparen les begudes per als clients.
Diseño interior y ejecución de la nueva tienda de Fussimanya dentro del restaurante Fussimanya y interiorismo de la zona de la barra para el servicio. Esta reforma ha constado de dos partes. La adecuación de un espacio del restaurante para la nueva tienda, integrando todos los elementos necesarios para la venta del producto, añadiendo una entrada independiente del restaurante. Se ha mantenido la misma línea de diseño que en las demás tiendas del grupo.
Por otro lado, se ha adecuado la entrada del restaurante mejorando el pavimento y la zona de recepción de los clientes así como el diseño de una nueva barra para el uso del servicio desde donde se preparan las bebidas.